Thursday, 28 February 2013

Waaaa.... *_______________*

Assalammualaikum...

Macam mane aku nak terangkan kat guru besaq aku yang benda itu adalah itu..aku tengah duk pening pale ni..adoyaiiii..

Pagi-pagi lagi guru besaq aku wat aku tergelak..die dapat satu CD dari PPD..lepas tuh ade satu file video tak boleh bukak..so aku convert kan lah file tu..mp4 file to wmv file untuk tengok ape kandungan video tu..

Tiba-tiba keluar penguin naik ais ketul..wakakakakkakakakaka..aku nak gelak besar..tapi tergelak dalam hati jelah... ;p

Aku tunjuk kat guru besaq aku file tuh..die boleh tak percayaaaaaa..what??????
Dia ingat aku saje-saje tukar video tu jadi macam tu agaknye...wakakakakakkaka..


Sila tengok video di bawah dengan perasaan yang suci..wakakakakakaka..





So die suh aku godek-godek benda alah tu sepeninggalan die nak g checkup kat spital..
Dia kata mungkin ade error masa convert kan file dan menyebabkan video tu bertukar jadi video lain...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Ini telah mencabar krebiliti aku sebagai orang yang agak tahu dalam bidang teknikal nih.....................................wakakakaka..jangan salah faham..bukan riak di situ ye...kuikuikuikui

Macam mana nak terangkan kat dia nie.....waaaaaaaaaaaaaaaaaa...stress balik..........eeeeeeeeeeeeee tak pahamnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

Okeylah nak sambung pikiaq balik

bye!!!!!


p/s : maaf ini entry luahan perasaan..
note : harap-harap gb aku tak tahu aku ade blog...wuaaggghhhhh ;p

1 comment:

Ibu Lala said...

Macam macam. Nape la cd camtu ppd bagi kan..